NOWOŚĆ w enova365 – moduł Praca Zdalna

Już na początku listopada 2020 roku udostępnimy Państwu nową funkcjonalność – moduł Praca Zdalna.

Wiele organizacji w tym roku zostało zmuszonych do przejścia w tryb pracy zdalnej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom prezentujemy moduł, który ułatwia komunikację w firmie oraz porządkuje zadania, które mamy do wykonania. Z drugiej strony to narzędzie dla Kadry Zarządzającej i menadżerów. Dzięki niemu możemy rejestrować czas pracy i planować pracę swoich podwładnych. Praca Zdalna to wsparcie organizacji pracy firm na każdym poziomie od szeregowego pracownika do pionu kierowniczego.

Podstawowe funkcje:

  • wsparcie Pracy rozproszonej,
  • koordynowanie zadań wieloetapowych,
  • delegowanie, kontrola stanu wykonania i rozliczanie zadań,
  • ewidencjonowanie czasu pracy,
  • raportowanie.



Dowiedz się więcej o nowej funkcjonalności>